Persondataforordning

Persondataforordningen eller (GDPR) – General Data Protection Regulation træder i kraft den 25. maj 2018.


Er din virksomhed forberedt?
Hvad mangler I at få styr på?
Kan I dokumentere, at I lever op til de nye regler for korrekt brug og opbevaring af persondata?

 

Dette får stor indflydelse for alle virksomheder og organisationer, små som store.
Virksomhederne skal efter 25. maj 2018 kunne redegøre for, at alle personoplysninger håndteres lovligt i henhold til Persondataforordningen.

EU stiller krav til alle virksomheder, som lagrer oplysninger om ansatte, kunder, leverandører eller andre personfølsomme oplysninger.

Personoplysninger er ikke kun følsomme oplysninger som helbred, politisk overbevisning, fagforening o. lign. men alle oplysninger, der kan henføres til en person f.eks. navn, adresse, mobilnummer, e-mailadresse, foto, medarbejdersamtaler etc. Dvs. helt almindelige oplysninger som virksomheden opbevarer i deres forskellige systemer.

EU varsler strenge straffe til virksomheder, der ikke efterlever Persondataforordningen - op til 4% af virksomhedens globale omsætning. Det vil kunne mærkes hos de fleste.

For mange virksomheder kan det virke som en uoverskuelig opgave, at skulle sætte sig ind i den nye Persondataforordning, opfylde og efterleve reglerne og derved undgå bøder.

Som din IT-leverandør har vi i forvejen et særligt godt kendskab til jeres virksomhed, og den måde I behandler data på. Det vil derfor være oplagt, at vi hjælper netop jeres virksomhed med opfyldelse af kravene til Persondataforordningen.

Hos os kan I vælge forskellige pakker - alt efter virksomhedens størrelse og hvor meget I selv vil stå for

Pakker til både små og store virksomheder

 

Nova-C tilbyder et gratis og uforpligtende møde. I samarbejde med jer skaber vi overblik over netop jeres udfordring med at leve op til Persondataforordningen og vurderer opgavens omgang. Herefter tilbyder vi nedennævnte 3 pakkeløsninger.

PAKKE 1
”GØR DET SELV” PAKKEN

PAKKE 2
”GODT I GANG” PAKKEN

PAKKE 3
”KOM LANGT” PAKKEN

Skabelonpakke Skabelonpakke Skabelonpakke
Gennemgang af brugen af skabelonerne Gennemgang af brugen af skabelonerne Gennemgang af brugen af skabelonerne
3 timers konsultation
Ved yderligere behov, efter almindelig konsulenttakst
6 timers konsultation
Herefter 10% på yderligere timer
10 timers konsultation
Herefter 15% på yderligere timer
I guides til selv at udføre arbejdet Vi får sat jer på rette spor og hjælper jer med
oprettelse af de vigtigste dokumenter
Vi hjælper jer langt i projektet

Pris: DKK 9.495,-  

Pris: DKK 11.495,-  

Pris: DKK 14.495,-  

NB!  Priser for alle pakker er eks. moms. og evt. omkostninger/tid ved transport.
Dansk Standards alm. forretningsvilkår gælder. 

NB! Mulighed for tilkøb af eventuelle IT-tekniske foranstaltninger m.m.

Vi samarbejder med revisions- og rådgivningsvirksomheden PwC IT Risk Assurance, og er en del af det landsdækkende netværk IT-Mester. Herved kan vi tilbyde kosteffektive løsninger.

Kontakt os på tlf.: 9751 4451 gdpr@nova-c.dk - få hjælp til at blive klar til den 25. maj 2018.

 

Nova Consult ApS tilbyder ikke fjernsalg.
Priser er angivet excl. moms med mindre andet er angivet.
Vi har et større udvalg i vores showroom, end der er vist på hjemmesiden.
Der tages forbehold for trykfejl og udsolgte varer.